1. Як розмістити замовлення?

Ви можете оформити замовлення двома способами.

а) за допомогою «Кошика» безпосередньо в магазині (спосіб описаний нижче)

б) по телефону.

Замовлення за допомогою «Кошика» дозволяє Вам повністю контролювати процес. Ввівши Ваш e-mail і пароль, який Ви вибрали при реєстрації Ви отримаєте доступ до стану Вашого замовлення. Ви зможете контролювати отримання нами оплати, відправлення замовлення до Вас, дату отримання замовлення, історію всіх попередніх замовлень. До того ж зареєстровані покупці мають знижки залежно від кількості покупок.

2. Виберіть товар

У нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість не тільки ознайомитися з широким асортиментом продуктів але ще й придбати те, що Вам сподобалося.

Знайти товар, який Вас можна двома основними способами: 1) Ви можете вибрати товар з каталогу товару; 2) Ви можете задати пошук по сайту по імені товару.

Товари в каталозі мають докладний опис і склад продукту.

3. Додайте товар у кошик

Після того, як Ви вибрали товар, помістіть його в кошик, натиснувши кнопку «В кошик», після чого Ви потрапите в розділ «Ваша корзина». Ви можете відразу замовити доставку обраного Вами товару натиснувши кнопку «Купити» (детально описано нижче в пункті 4) або ж продовжити покупки.

4. Оформлення замовлення та доставки.

Після того як Ви додали в кошик всі товари, які Ви хочете придбати зараз натисніть кнопку «Купити» (кнопка знаходиться тільки в меню «Кошик»)

Для того щоб зробити покупку / замовлення в нашому інтернет-магазині, не потрібна попередня реєстрація, досить просто вказати контактні реквізити в момент підтвердження своєї покупки / замовлення. Вся заповнена Вами інформація буде збережена і при наступних покупках Вам потрібно буде тільки лише вказати Ваш E-mail і пароль, який Ви оберете самі. Поля, обов'язкові для заповнення, позначені *. Для зручності обробки покупки / замовлення менеджером магазину внизу є чат для Ваших коментарів і особистих побажань, а також консультацій. Радимо ним скористатися - це може значно допомогти для того, що б ми врахували всі Ваші побажання.

Будьте уважні при заповненні полів у формах оформлення замовлення! Обов'язково вкажіть телефон, по якому можна буде уточнити адресу та зручний для Вас час доставки.

Як тільки ми отримаємо Ваше замовлення з Вами зв'яжеться менеджер магазину і підтвердить наявність вибраних товарів на складі, а також домовиться з Вами про найбільш зручному для Вас часу доставки покупки.

У випадку якщо Ви зробили замовлення товару, якого зараз немає на складі - Ви оформляєте такі ж контактні реквізити, як і для звичайної покупки, але при цьому Ваше замовлення потрапляє на розгляд менеджеру і буде збережений в нашій базі до отримання товару на склад. Як тільки товар потрапляє на склад, він автоматично резервується для Вас, а ми ставимо Вас до відома про те, що товар можна оплачувати і отримувати.